سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بیش از آن است که به شمار در آید، پس از هر چیز نیکوترینش را برگیر . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 آذر 16 , ساعت 11:25 عصر

 



ه ngland در انتهای بد هستند. آخرین انگلیسی برای برنده شدن سری نهایی او به عنوان کاپیتان بود کیت فلچر است که در کنار او منجر به پیروزی بر سری لانکا در one?off آزمون گرفته و بی درنگ توسط پیتر مه اخراج شد. این را آن راه ندارد. پاکستان عمران خان برنده سری گذشته او به عنوان کاپیتان، بنابراین آیا مارک تیلور استرالیا و هند آنیل Kumble. اما به نظر می رسد پایان بهترین کاپیتان فارسی می تواند برای شکست است و که حرفه خود را مانند کسانی که از سیاستمداران بدنام تر ما اغلب در چیزی بیشتری تروماتیک هنوز پایان. ناصر حسین مایکل وان و اندرو Flintoff آمد همه را با افسردگی. اندرو اشتراوس جدایی با کوین Pietersen تقسیم کریکت انگلیسی به عنوان ردیف Pietersen را با پیتر مورز.

Alastair کوک است شده منجر انگلستان برای چهار سال در حال حاضر و 55 تست متوالی. قبل از افزودن در دو بازی او را به عنوان یک پایه برای اشتراوس در بنگلادش در سال 2010 که در حال حاضر در بیش از هر کاپیتان انگلیسی دیگر است. طول عمر خود به تنهایی به معنای مردم احتمال درباره اینکه آیا و هنگامی که او تماس بگیرید آن واریز شده به فکر کردن. سپس گفت: در مصاحبه ای با Cricketer امسال کوک: “عمق چقدر دیگر من حمل قصد دارم نمی دونم. این می تواند دو ماه, این می تواند یک سال. من مشتاقانه منتظر به روز هنگامی که امیدوارم من می تواند یک مسابقه تست به عنوان بازی فقط خمیر بدون شک درباره آن وجود دارد. ”

کوک گفته است از آنجا که آن را به سادگی پاسخ صادقانه به سوال سخت بود، که او تنها معنای او گرفتن یک سری کار در زمان. اما پس از دو شکست listless در هند، او و تیم در حال حاضر سوال در مورد آینده خود را دارد که اگر شیر داغ روشن داشتن پرداختن و را پشت، او، هم به خود را در بخار، احاطه می یابد. اکو اشتراوس را مشاهده مورد خود را حرفه ای وجود دارد: “به عنوان زن و شوهر از زمزمه شدن نقطه اصلی صحبت کردن قبل از بازی پخش شده بود، چه شروع: اشتراوس رسیدن به پایان است؟”

به آن ندارد captaincy کوک است که باعث شکست این تیم، نه انگلیسی مشروطه را ناتوانی در کنار آمدن با شرایط هند. اما او خرس برخی از مسئولیت برای شخصیت آنها. این است که اگر او آنها را به بازی در مرتب کردن بر اساس همان راهی که او موفقیت زیادی در 2012 تشویق شده است. و جالب است که شنیدن بیلیس ترور می گویند که او احساس این است زمان مناسب برای مربی به نقش بیشتری در اتاق پانسمان را چون batsmen به بازی بیش از حد defensively برگشته بود و کار خود را به یادآوری آنها به رویکرد مثبت بود.

کوک، البته، شده است از طریق کارهای مشابه قبل از. گفت: خودش که او تقریبا پس از شکست انگلستان برابر سری لانکا در Headingley در سال 2014 استعفا داد و او را تحت فشار غیر قابل تحمل در زمستان و بهار قبل از او قرن را به ثمر رساند – او اولین بار در دو سال-با غرب هند زیر ممکن است زیر آمد. پس او را به گذشته خود را در آن به منظور جلب. اما پس این سری فعلی بیش از او می کنه به صحبت کردن با او سه…



لیست کل یادداشت های این وبلاگ