سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 95 آذر 21 , ساعت 6:14 عصر

 



1 چه چیزی ریچارد مک لارن ویرانگر گزارش میانگین روسیه شانس از محروم شدن از جام جهانی فوتبال 2018?

بسیار کمی. ممنوع شدن پیش بینی نشده در عمل از خدا, جام جهانی 2018 اقامت قرار داده است. درست است، خواستار رشد را خارج از رقابت های بین المللی – با درخواست ریچارد، رئیس آژانس مبارزه با دوپینگ دانمارک به طور خاص به مرجع آن دور گرفتن وجود دارد. در عین حال در فوتبال دالان قدرت هیچ چیز تغییر کرده است: فیفا به سادگی اشتها برای حرکت رقابت از روسیه است.

این ارزش به خاطر سپردن درست زمانی که گریه می کند برای تمام ورزشکاران روسیه به دست بازی های المپیک را در ریو در خود loudest – بودند که حتی پس از اولین گزارش مک لارن در ژوئیه – فوتبال جهان حاکم بر بدن که عضو دفتر سیاسی ارشد در طول روز grimmest کمونیسم دیکته شده است می تواند با صدور بیانیه ای است. “فیفا” آن گفت: “اعتماد به نفس است که کمیته سازماندهی محلی و دولت روسیه به یک رویداد برجسته برای طرفداران فوتبال دو سال از هم اکنون می رویم است.”

بخش دوم گزارش مک لارن را بیشتر بافت و عمق اضافه شده اما اساسا خود موضوع مهم – که دولت روسیه عمدا دبد آن ورزشکاران و خراب بین المللی ورزشی – بدون تغییر بود. چرا فیفا میخ سرپهن کوچک، هم تغییر دهد؟

2 چی از روسیه شانس از دست رفته بازی های المپیک زمستانی 2018?

باریک، اما شانس بیشتری از این اتفاق می افتد نسبت به روسیه از دست دادن جام جهانی وجود دارد–به ویژه که چند صدای برجسته قرار داده اند که آیا فرهنگ دوپینگ کشور واقعا در زمان پیونگ در کمی بیش از یک سال زمان تغییر دهید.

شامل کسانی که صدای صندلی ورزشی انگلستان میله کار گفت که: “آن را خواهد زیادی برای متقاعد کردن من که آنها می تواند کاملا در زمان پیونگ rehabilitated شود و فرهنگ جدید. هنگامی که صدای مردم ارشد در روسیه ورزشی و سیاسی انکار بسیاری از مسائل، هر بار که اتفاق می افتد، من فکر آن را طولانی تر می گذرد.”

تراویس Tygart رئیس آژانس ضد ما تغلیظ رفته است علاوه بر این، برای کمیته المپیک روسی به حالت تعلیق درآمد. “کمیته بین المللی المپیک این است که عمل می کنند – و تمیز ورزشکاران تا آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در حال قدرت به یک تنظیم کننده جهانی واقعا مستقل و کمیته المپیک روسی در حالت تعلیق تا تلقی code?compliant راضی نخواهد بود.”

با این حال، کمیته بین المللی المپیک هنوز هم با تمرکز بیشتری misbehaviour در از ورزشکاران از دولت روسیه و, مهمتر, توماس باخ دوست ولادیمیر پوتین هیچ تمایلی برای ممنوعیت کامل نشان داده است.

تعجب، نائب رئیس کمیته المپیک روسی استانیسلاو Pozdnyakov می گوید او این است که دنبال مثبت در چشم انداز کشور به رقابت در بازی های المپیک زمستانی 2018 مجاز شامل ورزشکاران روسیه گزارش گفتن هیچ چیز جدید و که ورزشکاران روسیه “با آرامش برای پیونگ همراه با مربیان خود قطار باید”.

3 آنچه از ویتالی لازاریویچ Mutko و جای خود را در جام…



لیست کل یادداشت های این وبلاگ