سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نانخور کم است یکى از دو توانگرى‏اش فراهم است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 آذر 17 , ساعت 4:36 عصر

 



یک مطالعه جدید نشان می دهد که بازار بزرگ آمریکا آماده انرژی خورشیدی با میلیاردها دلار در خرده فروشی و صرفه جویی در انرژی. بنابراین چه چیزی نگه تا استفاده گسترده

پشتیبانی برای انرژی خورشیدی وسیع است. با توجه به نظرسنجی گالوپ 2015 79 درصد از آمریکایی ها می خواهند ایالات متحده برای قرار دادن تاکید بیشتری بر توسعه انرژی خورشیدی. بسیاری از مردم همان متاسفانه نمی توانیم نصب سیستم های انرژی خورشیدی در خانه های خود. حتی پس از اعتبار مالیاتی فدرال نصب پانل های خورشیدی برای پوشش تمام خانواده برق نیاز دارد می تواند هزینه دهها هزار دلار. برای دیگران، زیرا اجاره یا حرکت اغلب منظومه خانه مورد توجه نیست.

دانشگاه فن آوری میشیگان اما یوشع پیرس می گوید: او می داند راه حل: آماده خورشیدی.

“هستند آماده سیستم مقرون به صرفه و آسان به نصب و قابل حمل،” می گوید پیرس, استاد علوم مواد و مهندسی و برق و کامپیوتر. “متوسط مصرف کننده آمریکا می خرید و نصب آنها با هیچ آموزش.”

در مطالعه بودجه توسط یاران کانوی و منتشر در انرژی های تجدید پذیر (DOI: 10.1016/j.renene.2016.11.034)، پیرس و محققان Mundada آیشواریا و امیلی Prehoda برآورد که پلاگین و خورشیدی می تواند ارائه 57 gigawatts از انرژی های تجدید پذیر–به اندازه کافی به قدرت شهرهای نیویورک و دیترویت–با بالقوه دلار 14.3 به 71.7 میلیارد دلار در فروش برای فروشندگان و 13 میلیارد دلار سال در هزینه صرفه جویی انرژی کاربران.

صداها بزرگ، درست است؟ خوب، یک مشکل وجود دارد: در بسیاری از نقاط ایالات متحده مقررات برق مصرف کنندگان وصل کنید و اجازه ندهید. سرمایه گذاری کوچک اتصال بازگشت بزرگ

آماده پانل های خورشیدی را به پریز برق معمولی. شما هنوز هم در شبکه، اما شما “prosumer”–مصرف کننده انرژی که نیز آن را به تولید تبدیل شده. پانل در وات برد و نسبتا مقرون به صرفه با برخی از فقط چند صد دلار apiece هزینه. Prosumer می توانید شروع به کوچک، با یک صفحه و به آرامی در طول زمان به یک سیستم است که تولید 1 کیلووات انرژی معادل 10 100 وات چراغ لامپ تأمین انرژی ساخت.

پانل نیز قابل حمل است. بنابراین، به عنوان مثال، اگر یک دانشجو یک صفحه 250 وات آماده خرید هر سال چهار سال، رسیدن به 1 کیلووات انرژی توسط سال آخر که دانش آموز می تواند هنگامی که او فارغ التحصیلان پانل چهار جدا و آنها را به مقصد بعدی او.

پیرس که سیستم آماده می تواند بیش از چهار برابر مقدار برق تولید شده از همه ما خورشیدی سال گذشته تولید تخمین می زند.

“اکثریت قریب به اتفاق این انرژی هرگز ترک خانه” پیرس می گوید. “آن معادل دست زدن به مو خشک کن بار است. اما این چیزی اضافه می کند ما تقریبا هیچ چیز در شبکه برق–صحبت میکنید. این دستگاه با نرخ بالا بازگشت است.”

در ایالات متحده، جسته و گریخته از حوزه های قضایی محلی و مقررات به شکل صورت و آماده پانل های مجاز که در آن را دشوار است.

“شما می توانید پانل خرید”، پیرس می گوید:, “اما شما را ممکن است…



لیست کل یادداشت های این وبلاگ