سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش به فراوانی آموختن نیست، بلکه نوری است که در دل آنکه خدا هدایتش را بخواهد، می تابد . پس هرگاه در پی دانش بودی، ابتدا جوهره بندگی را در جانت بجوی و با به کار بستن دانش آن را به دست آور و فهم را از خدا بطلب تا به تو بفهماند . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 9:42 عصر

شرح خبر:


به گزارش خبرگزاری فارس،‌ جدیدترین رنکینگ تیم‌های فوتبال جهان اعلام شد که تیم فوتبال پرسپولیس با 1509 امتیاز در مکان پانزدهم آسیا و اول ایران است.

پس از این تیم، تراکتورسازی با 1507 امتیاز در رده شانزدهم قاره کهن و دومین تیم برتر ایران است.

استقلال تهران هم با 1488 امتیاز در مکان بیست و یکم آسیا و سوم ایران قرار دارد.

تیم فوتبال گوانگژو چین برترین تیم باشگاهی قاره کهن است.

در سطح جهان هم تیم‌های فوتبال بارسلونا، اتلتیکو مادرید، بایرن مونیخ، رئال مادرید و یوونتوس در رده‌های اول تا پنجم قرار دارند.

*رده‌بندی برترین سرمربیان باشگاهی جهان

در رده برترین سرمربیان باشگاهی جهان هم امیر قلعه نویی با 2398 امتیاز در رده 266 جهان قرار دارد و برترین سرمربی ایرانی است.

پس از او یحیی گل محمدی سرمربی سابق ذوب آهن اصفهان با 2372 امتیاز در رده 271 برترین سرمربیان جهان قرار دارد.

در این رده‌بندی خبری از برانکو ایوانکوویچ نیست.

در میان 5 سرمربی برتر کشور کرواسی، برانکو ایوانکوویچ که فصل پیش با پرسپولیس ایران نایب قهرمان ایران شد، قرار ندارد.

در میان مربیان کروات بیلیچ سرمربی وستهام در رده 78 جهان، دالیچ سرمربی العین در مکان 148 جهان، نیکو کواچ سرمربی اینتراخت فرانکفورت در رده 246 جهان قرار دارد، ایگور تودور سرمربی کارابوک اسپور با 306 امتیاز چهارم است و زلاتکو کرانچار سرمربی دینامو زاگرب با 581 امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

بر این اساس برانکو ایوانکوویچ در میان سرمربیان برتر کشور کرواسی قرار ندارد.

5 سرمربی برتر جهان هم به ترتیب لوئیس انریکه بارسلونا، دیگو سیمئونه اتلتیکو مادرید، گواردیولا من‌سیتی، زیدان رئال مادرید و امری پاری سن ژرمن هستند.


خبر تصادفی:
ایراهیم حاتمی کیا با حضور در جشن منتقدان مطبوعات به عملکرد روزنامه یا لثارات الحسین و توهین به جامعه سینمای ایران اعتراض کرد. وی گفت: کسانی که در اینجا حضور دارند همه صاحب قلم هستند و وقتی دیدم که این اتفاق افاده و حرمت قلم اینقدر ضایع شده است نتوانستم ساکت بمانم.این هنرمند محبوب و دوست داشتنی کشورمان که کارگردان بسیاری از فیلمهای محبوب ایران می باشد با این واکنش حمایت خود را از جامعه هنری کشورمان نشان داد


پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 9:41 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس محمدرضا باهنر چهارشنبه‌شب در جلسه ماهانه انجمن اسلامی مهندسین خراسان که در بنیاد فرهنگی رجایی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به وضعیت منطقه باید برای مدافعان حرم دعا کنیم که با قومی یزیدی می‌جنگند و چندین کار مهم در حلب و موصل در حال پیگیری است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: امیدواریم این وقایعی که در منطقه ایجادشده است باعث حذف برخی عناصر سفاک شود که به نام اسلام انواع خشونت‌های غیرشرعی را مرتکب می‌شوند.

وی تأکید کرد: یکی از دلایل به راه انداختن این گروه‌های تروریستی در منطقه بدنام کردن وجهه اسلام و مسلمانان است.

باهنر بابیان اینکه اسلام در آینده نقشی مهمی در تاریخ جهان ایفا خواهد کرد، تصریح کرد: امروز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که داعش را در حال از بین رفتن می‌بیند اعلام کرده است باید با گروه النصره رابطه برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه آل سعود با پول مسلمانان در حال رهبری این جنگ است، گفت: رهبر معظم انقلاب به‌درستی نابودی رژیم صهیونیستی در سال‌های آینده را بشارت دادند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اهمیت مردم‌سالاری دینی افزود: برای نسل‌های آینده نظام مردم‌سالاری دینی یک هدیه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) بدون تعارف میزان را رأی مردم می‌دانستند و رأی مردم در کشور ما بسیار جدی است، به‌طوری‌که رهبر انقلاب نیز بر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید بسزایی دارند.

باهنر با ابراز نگرانی نسبت به آینده مردم‌سالاری دینی در غیبت احزاب قدرتمند گفت: در نبود چند حزب فراگیر و قوی، کار تشکیلاتی انجام‌نشده و ممکن است مردم‌سالاری خراطی شود.

وی تأکید کرد: از کارهای اساسی احزاب کادرسازی است که ضعف ما در این موضوع بسیار زیاد است.

باهنر با اشاره به اینکه در زمان انتخابات مسائل به‌صورت شانسی جلو می‌رود، گفت: سه رئیس‌جمهور اخیر کشور در ماه‌های پایانی مانده به انتخابات فعالیت وسیعی را آغاز کردند و به ریاست جمهوری رسیدند، حتی به خاطر دارم رئیس دولت اصلاحات می‌گفت حتی فکر نمی‌کردم روزی رئیس‌جمهور شوم.

وی تصریح کرد: آقایان احمدی‌نژاد و روحانی هم با همین شیوه آمدند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین تأکید کرد: اگر خیلی از اتفاقات از قبیل اختلافات دوستان ما و ثبت‌نام آقای هاشمی نبود، روحانی هم‌رأی نمی‌آورد.

وی گفت: من این را قبول ندارم که آقای هاشمی می‌گوید اگر حمایتش نبود روحانی 3 درصد رأی داشت، اما نهایتاً رأی روحانی تک‌رقمی بود.

باهنر با اشاره به انتخابات آمریکا و کار احزاب در آن کشور تصریح کرد: هرکدام از دو کاندیدای دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا به پیروزی برسد به نفع ماست.

وی تأکید کرد: عده‌ای معتقدند تشکیلات حزبی با حکومت ولایی همخوانی ندارد، این حرف درستی نیست.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: بااینکه گاهی اصلاح‌طلبان علیه روحانی حرف‌هایی می‌زنند اما هرگز از وی عبور نخواهند کرد اما نگرانی‌هایی درباره رأی نیاوردن روحانی وجود دارد.

وی گفت: من معتقدم احتمال رأی آوری روحانی در دور دوم پایین است.

باهنر بیان کرد: ترمیم کابینه روحانی باید زودتر از این‌ها صورت می‌گرفت و این مقدار جابه‌جایی کافی نیست و باید وزرای دیگری هم‌ تغییر کنند.


خبر تصادفی:
پس خبر تلخ مرگ دوچرخه سوار ایران در رقابتهای پارالمپیک ریو ر سال 2016 این بار متاسفانه یکی از کمک داورهای کشورمان در سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. آقای علی سبکتکتین کمک داور خوب کشورمان در راه برگشت به خانه پس از قضاوت بازی دو تیم دست اولی کشورمان در شهر شوشتر متاسفانه دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را در این رقابتها از دست داد. فدراسیون فوتبال و همچنین کمیته داوران این حادثه تلخ را به جامعه فوتبال و داوری و همچنین جامعه ورزش اصفهان و نیز خانواده ایشان تسلیت عرض نمود


پنج شنبه 95 مهر 29 , ساعت 9:41 عصر

شرح خبر:

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در آستانه تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان و در آخرین حکم فانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش، سید شهاب‌الدین غندالی بالاخره مدیریت این صندوق را به فرد جدیدی سپرد.

غندالی بیست و سوم مهرماه سال 92 یعنی 3 سال پیش از سوی علی‌اصغر فانی که در آن زمان سرپرست وزارت آموزش و پرورش بود به عنوان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان محسوب شد.

فانی در مراسم معارفه غندالی با اشاره به اینکه وی دارای سوابق درخشانی است، گفت: انتصاب وی در جهت تقویت و ارتقای بهره‌وری صندوق است. ضمن اینکه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های صندوق ذخیره باید در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته و از اقدامات مبتنی بر آزمون و خطا پرهیز کرد.

وی در آن زمان با تأکید بر لزوم شفاف‌سازی و ارائه خدمات مناسب در حین خدمت اعضا گفت:‌ باید فرهنگیان شهد و شیرینی عضویت در صندوق را بچشند تا انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیدا کنند.

تعریف و تمجید از غندالی در حالی روی داد که در آن زمان خبرگزاری فارس طی گزارشی با انتقاد شدید از انتصاب برخی حامیان تحصن مجلس ششم در دولت روحانی، غندالی را در زمره یکی از این افراد معرفی کرد.

غندالی در دوره اصلاحات و در زمان وزارت مرتضی حاجی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بود و از زمره معاونین وزیری بود که در دفاع از متحصنین مجلس ششم استعفا داد.

نکته قابل توجه این است که در زمان دولت یازدهم غندالی از جمله کسانی بود که از سوی ستاد روحانی برای وزارت آموزش و پرورش برنامه داد و جزو گزینه‌های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش بود.

در هر صورت طی 3 سال فعالیت غندالی در صندوق ذخیره فرهنگیان هرچند وقت یک بار گزارشی از سودهای حاصله به صورت مختصر به فرهنگیان ارائه می‌شد و حاشیه امنی ایجاد شده بود تا آنکه وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان در پی ورود افراد و انتصاب‌های متعدد و ریخت‌ و پاش‌های آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و کار به جایی کشید که چند تن از نمایندگان مجلس به این موضوع ورود پیدا کردند و ماجرای فساد 8 هزار میلیاردی این صندوق که در برخی اعتراف ها 3 هزار و 500 میلیارد آن مطرح است نمایان شد.

پس از این ماجرا و بالا گرفتن موضوع تخلفات و اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های زیرمجموعه آن، هیأت امنای صندوق به تغییر برخی از اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل آن اقدام کردند که پس از اطلاع‌رسانی این موضوع از طریق خبرگزاری فارس با تکذیب آن از سوی وزارت آموزش و پرورش مواجه شد.

نکته جالب توجه در وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان این بود که به رغم انتشار اخبار اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان وزیر آموزش و پرورش و همچنین بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که نایب رئیس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان نیز است در جمع معاونان مالی وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان استانی مؤسسه با دفاع از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: هجمه اخیر به صندوق ذخیره فرهنگیان، سنگ‌اندازی در مسیر ارتقای وضعیت معیشت فرهنگیان است.

وی همچنین گفت: براساس تصمیم‌گیری وزارتخانه، مقرر شده که کلیه فعالیت‌ها و تلاش‌ها در راستای ارائه خدمات رفاهی به معلمان و کارکنان آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی صندوق ذخیره فرهنگیان انجام شود.

وی یادآور شد: با پشتوانه صندوق ذخیره فرهنگیان می‌توان به آینده و اقتصاد آموزش و پرورش امیدوار بود.

به‌رغم حمایت وزارت آموزش و پرورش از عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان با پافشاری نمایندگان مجلس و پیگیری مقامات قضایی، دادستان تهران از بازداشت 4 نفر از افراد منتسب به صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد. ولی به‌رغم انتشار این خبر نیز باز هم وزارت آموزش و پرورش از خط حمایتی خود از این صندوق کنار نکشید.

نکته جالب اینکه با مطرح شدن فساد 8 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان برخی رسانه های اصلاح طلب سعی کردند تا غندالی را فردی غیرهمسو با دولت حتی از اردوگاه مقابل تعریف کنند.

در طی اتفاقات رخ داده در صندوق ذخیره فرهنگیان نمایندگان مجلس به اتفاق آرا تصمیم گرفتند تحقیق و تفحص از این صندوق را آغاز کنند و البته اصرار نمایندگان به تحقیق و تفحصی 20 ساله از عملکرد این صندوق بود که در 25 مهرماه این موضوع در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

نکته جالب اینکه یک روز بعد از ماجرای تصویب طرح تحقیق و تفحص مجلس، وزیر آموزش و پرورش طی حکمی علیرضا ناصری که از اعضای جدید هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان بود را به عنوان مدیرعامل این صندوق منصوب کرد که این موضوع دیروز و همزمان با عزل وزیر آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی شد.

خبرها حاکی است، مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان دیروز بازداشت شده است که این موارد این شائبه را در ذهن ایجاد می کند که شاید وزارت آموزش و پرورش در طی این مدت می‌دانسته که از چه افرادی در صندوق و چه عملکردی حمایت می‌کرده است.


خبر تصادفی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند


چهارشنبه 95 مهر 28 , ساعت 2:2 عصر

خبر اصلی
به‌گزارش خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، سیدحسن هاشمی در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران اظهار داشت: سلامت جسمی، اجتماعی و معنوی و همچنین سلامت روان بسیار حائز اهمیت است که گاهی موضوعات بین ‌رشته‌ای مرتبط با این موضوعات مغفول می‌ماند و زمانی می‌توانیم موفق شویم که همه این حوزه‌ها را به صورت جامع با هم ببینیم.

وی به موضوع بحث زیستی و اجتماعی در حوزه سلامت روان اشاره کرد و گفت: فهرست حوزه‌های اجتماعی که مربوط به زیست مردم است، طولانی بوده و در سلامت مردم اثرگذار است. از جمله این موضوعات رضایت از زندگی زناشویی است که توجه به آن اهمیت دارد ولی گاهی به دلیل مسائل فرهنگی این حوزه‌ها را کتمان می‌کنیم.

وزیر بهداشت گفت:‌یکی از وظایف حکومت افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث زندگی اجتماعی و روزمره است و این مسئله خیلی مهم بوده که دولت به موضوع تاب‌آوری توجه داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه شکستگی در نسل‌های جدید بیشتر از قدیم شده است، گفت: این موضوع سبب شده افراد جامعه مسائلشان را به صورت پیچیده‌تری حل کنند، همچنین برای کاهش بار بیماری‌ها باید به بحث سلامت روان در کشور توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آماری که داریم نشان می‌دهد تاب‌آوری در جامعه به تدریج کاهش یافته است و یکی از مشکلات ما و سیاست‌مداران برای ادراه جامعه همین مسئله است.

وی خطاب به روانپزشکان حاضر در جلسه گفت: انجمن علمی شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارد چرا که شما مواجه به سوء رفتار دیگران هستید و باید نسبت به درمان آن اقدام کرد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بر اساس آمارها 25 تا 26 درصد افراد جامعه اختلال رفتاری دارند که در مقایسه با گذشته افزایش یافته است البته این موضوع نسبت به آمارهای جهانی نگران‌کننده نیست ولی از آنجا که کشور ما اسلامی و دینی بوده است حتی این آمار قابل قبول نیست.

وزیر بهداشت تصریح کرد: برخی افراد که اختلال روانپزشکی دارند مربوط به تصمیم‌گیرندگان کشورند و در جلسه هیأت وزیران بنده آمار اختلالات خلقی را در حضور آقای رئیس جمهور اعلام کردهم و ایشان گفتند در این هیأت هم جمعی دچار این مشکل هستند.

هاشمی گفت: اگر تصمیم‌گیرنده دچار اختلال شود بسیار بدتر است و خدا نکند که در کشور رئیس جمهور، وزیر، وکیل و یا هر مدیری دچار اختلالات روانپزشکی یا خلقی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکل جدی امروز ما در کشور خودشیفتگی است و این مسئله در همه رده‌ها وجود دارد، گفت: زمانی که خودشیفتگی به مسئولین کشور ختم شود وضعیت بدتر است چرا که این مسئله عدم آرامش و اضطراب و افسردگی به همراه دارد.

وزیر بهداشت گفت: خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امروز دارای آرامش نسبی هستیم. همچنین امیدواریم آرامشی که اکنون وجود دارد آرامش قبل طوفان انتخابات نباشد و دوستان مسائل را رعایت کنند.

هاشمی تصریح کرد: خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.

وی افزود: افرادی هم نیز بدون اطلاع در مورد تراریخته‌ها صحبت می‌کنند و این مسئله آرامش مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد البته این مسائل شایعاتی بوده که عمدتاً به غرض آلوده است.

وزیر بهداشت گفت: برای کاهش اختلالات روانپزشکی در وزارت بهداشت کارهایی انجام شده ولی کافی نیست. بیماران اعصاب و روان مظلوم‌ترین بیماران هستند و جماعتی بوده که در دریافت خدمات مظلوم واقع می‌شوند در حالی که باید در رأس باشند.

وی بر لزوم حمایت بیمه‌ها از بیماران اعصاب و روان تأکید کرد و گفت:‌ بخشی از جرم و جنایت‌ها ناشی از عدم توجه به موضوع سلامت اعصاب و روان است. زمانی که به این موضوع توجه نشود هزینه‌های زیادی برای کشور به همراه دارد.

هاشمی خطاب به حاضران در جلسه گفت:‌ مسائل صنفی خودتان را به نحوی حل کنید که به نفع مردم و جامعه باشد در مورد روانشناسان بالینی نظرم نیز همین طور است و معتقدم این افراد باید به دوره‌های مادر برگردند. چرا که بالین هر جا که با مردم در ارتباط است باید در حوزه سلامت باشد و این یک قانون است و همه باید تابع قانون باشند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کسی که در کشور تریبونی دارد زحمات شما روانپزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار ندهد،‌ تهمت نزنند، اضطراب را تحمیل نکنند و اگر آبی برای شما  نمی آورند کوزه را هم نشکنند تا شاهد کاهش اختلالات روانپزشکی باشیم.


خبر تصادفی:
تولیدات داخلی در ایران روز به روز بیشتر شده و کیفیت آن نیز افزایش می یابد.توجه به این مورد کاملا ضروری است باید در ایران فرهنگ سازی شود تا مردم رو به خرید اجناس تولید داخل بیاورند تا چرخه اقتصادی تولیدات داخلی کشور پا به روند پیشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستیم که بیش از گذشته به تولیدات داخلی توجه میشود و همایت های مناسبی از جانب دولت برای این محصولات و ادامه روند کاری آن ها میشود.خوشبختانه استقبال مردم از این تولیدات داخلی بسیار خوب بوده است و رفته رفته باید این روند خوب را نیز بهبود بخشید


چهارشنبه 95 مهر 28 , ساعت 2:1 عصر

خبر اصلی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در زمین ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*علیرضا بیرانوند و وحید امیری دو ملی‌پوش پرسپولیس آخرین بازیکنانی بودند که امروز در محل تمرین حاضر شدند.

*علی علیپور که امروز به فدراسیون فوتبال رفته بود تا پیگیر طلب‌هایش از باشگاه راه‌آهن باشد از فدراسیون مستقیما به محل تمرین آمد.

*سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دیروز تمرین نکرده بود با رفع مشکلش امروز پا به پای سرخ‌پوشان تمرین کرد.

*یکسری از بازیکنان پرسپولیس با آستین کوتاه تمرین می‌کردند اما برخی دیگر به دلیل سردی هوا لباس‌های زمستانی پوشیده بودند.

*پیش از شروع تمرین برانکو دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

*برانکو دقایقی با سرتن چوک و ایگو پانادیچ دستیاران خودش به صورت خصوصی گفت‌وگو کرد که به نظر می‌رسد این صحبت‌ها بی‌ارتباط با حاشیه‌های رخ داده در چند وقت اخیر نیست.

*سه دروازه‌بان پرسپولیس زودتر از سایرین تمرین خود را آغاز کردند.

*بازیکنان امروز زیر نظر مارکو و با توپ به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند.

*حفظ توپ، پرس بازیکن صاحب توپ و مرور کارهای تاکتیکی از دیگر تمرینات امروز شاگردان برانکو بود.

*زمانی که در بین تمرین بازیکنان مشغول استراحت بودند محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان به شوت‌زنی مشغول شدند.

*دویدن‌های سرعتی و استارت‌های کوتاه و بلند از دیگر تمرینات امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.

*بخش دیگر تمرین که زیر نظر برانکو انجام شد سانتر از جناحین و ضربه به چارچوب بود.

*با توجه به اینکه تمرین پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما حدود صد هوادار با حضور بر روی پل عابر پیاده سعی داشتند تمرین را از فاصله دور تماشا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنج‌شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.


خبر تصادفی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ