سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 95 مهر 6 , ساعت 5:35 عصر


خبر اختصاصی:
ایراهیم حاتمی کیا با حضور در جشن منتقدان مطبوعات به عملکرد روزنامه یا لثارات الحسین و توهین به جامعه سینمای ایران اعتراض کرد. وی گفت: کسانی که در اینجا حضور دارند همه صاحب قلم هستند و وقتی دیدم که این اتفاق افاده و حرمت قلم اینقدر ضایع شده است نتوانستم ساکت بمانم.این هنرمند محبوب و دوست داشتنی کشورمان که کارگردان بسیاری از فیلمهای محبوب ایران می باشد با این واکنش حمایت خود را از جامعه هنری کشورمان نشان داد

 main:

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حفظ وحدت و همدلی در میان نیروهای معتقد به انقلاب که در پاسخ به سوالی در مورد کاندیدا شدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 مطرح شده است، گفت: دشمن همواره وحدت ما را نشانه گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در مواردی به علت عدم هوشمندی برخی افراد دشمن در بهره‌گیری از حربه تفرقه‌افکنی خود موفق بوده است، اظهار داشت: ما باید کمافی‌السابق با حفظ اتحاد خود توطئه دشمن در کم‌رنگ‌ ساختن همدلی در داخل کشور را خنثی سازیم.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعضی غیراصولگرایان که پس از مدتی برای احیای تفکر نامعقول خود فرصت یافته‌اند با استفاده از بعضی اشتباهات اصولگرایان زمینه را برای جلب افکار عمومی فراهم کرده‌اند و شرایطی ایجاد کرده‌اند تا در مسندهای عالیه کشور قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه رهبر معظم انقلاب از جایگاه بالاتری به موضوعات می‌نگرند، اظهار داشت: رهبری همچون امام راحل حفظ اسلام و حاکمیت را بر اختلافات احتمالی ناشی از رفع اشکال در بدنه اجرایی کشور ترجیح می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: مسئولان و دولت‌ها موظف به تبعیت از رهبری هستند. به علاوه برخی افرادی که خارج از سیستم اداری و اجرایی کشور قرار دارند خود را تابع ولایت فقیه دانسته و نسبت به نظرات ایشان تمکین می‌کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس نهم از لزوم حفظ اتحاد اصولگرایان سخن گفت و اضافه کرد: نباید به اغیار فرصت بهره‌برداری سوء از چنین مسائلی را داد.


سه شنبه 95 مهر 6 , ساعت 5:34 عصر


خبر اختصاصی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند

 main:

جلیل‌ علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: واحدهای زیر نظر اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان یک‌هزار و 200 واحد است.

وی ادامه داد: فروش لبنیات، عسل فروشان، نمایندگان عسل‌فروشان، خواربار‌فروشان، عمده‌فروشان خواربار و پخش مواد غذایی، تولید لبنیات واحدهای زیر نظر اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی از نظر تامین کالاها توسط اتحادیه وجود ندارد، گفت: خوشبختانه طی ای مدت افزایش قیمت کالا نداشتیم.

علی‌محمدی با بیان اینکه به منظور تعدیل قیمت کالاهایی از جمله شکر و قند اقدامات مربوط در راستای توزیع آنها در واحدهای زیر نظر اتحادیه صورت گرفته است، اضافه کرد: از چهارشنبه هفته گذشته 100 تن شکر در بین واحدهای زیر نظر اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان توزیع شده است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه این میزان شکر به ازای هر واحد یک تا دو تن توزیع می‎شود، گفت: قیمت شکر توزیعی 3 هزار و 100 تومان است.

وی ادامه داد: همچنین از سوی تنظیم بازار استان نیز شکر با همکاری جهاد کشاورزی شکر به قیمت 2 هزار و 850 تومان توزیع می‌شود.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه به منظور تعدیل قیمت قند، توزیع این کالا نیز صورت گرفته است، اضافه کرد: در همین راستا روزانه 10 تا 12 تن قند بین واحدها توزیع می‌شود.

علی‌محمدی با بیان اینکه اکنون وضعیت بازار در واحدهای زیر نظر خواربار و لبنیات فروشان روند آرامی طی می‌کند، گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر تأمین اقلام وجود نداشته و افزایش قیمت آن چنانی نداشته‌ایم.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات فروشان زنجان با بیان اینکه تنها قیمت روغن طی ماه‌های گذشته 9 درصد افزایش داشته است، اضافه کرد: این قیمت نیز تعیین شده است و افزایش قیمت محسوب نمی‌شود.


<      1   2   3   4      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ